کد خبر : 127023
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 12:31

افزایش ۸ درصدی تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی

افزایش ۸ درصدی تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی امسال، ۸ درصد افزایش داشته است که متناسب با آن، تولید محصولات نهایی هم افزایش خواهد داشت.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، واحدهای تولیدی – مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفت‌وگوی با بیان اینکه به هیچ عنوان زائران بلیت پروازهای اربعین را از سایت و سکوهای متفرقه خریداری نکنند گفت: مسافران بلیت پروازهای خود را تنها از سایت شرکت های هواپیمایی خریداری کرده و طبق اعلامی که کردیم مسافران بلیت های خود را با نرخ مصوب خریداری کنند.

او گفت: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند ظرفیت های خود را تا فردا شنبه ۲۷ مرداد عرضه کنند و به مرور همزمان با افزایش تقاضا و دریافت مجوزهای پرواز این ظرفیت افزایش می یابد.

سامانی یادآور شد: آدرس تمامی سایت شرکت های هواپیمایی که اقدام به ارائه بلیت می کنند در سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار داده شده است و مسافران برای خرید بلیت حتما از این سایت ها استفاده کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: به هیچ عنوان شرکت‌های هواپیمایی حق فروش بلیت خارج از نرخ مصوب برای نجف و بغداد ندارند و تاکنون هم گزارشی مبنی بر تخلف شرکت های هواپیمایی برای گران فروشی داده نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.