کد خبر : 137620
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 16:14

افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت بنزین در سال آینده

افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت بنزین در سال آینده
نماینده مجلس اعلام کرد که قیمت بنزین در سال آینده با افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی همراه خواهد بود، بدون اینکه فشار زیادی بر اقتصاد و معیشت مردم وارد شود.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از صنعت نیوز، بنزین – علی‌اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که قیمت بنزین در سال آینده بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد. او تأکید کرد که این افزایش کمتر از نرخ تورم خواهد بود و هدف آن عدم وارد کردن فشار به اقتصاد و معیشت مردم است. همچنین، هرگونه تغییر در نرخ سوخت با مجوز مجلس صورت خواهد گرفت و نخعی‌راد از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس اعتماد کنند.

افزایش قیمت بنزین در سال آینده؛ بدون فشار بر معیشت مردم

سرویس نفت و پتروشیمی: علی‌اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اعلام کرده است که قیمت بنزین در سال ۱۴۰۴ افزایش خواهد یافت. این افزایش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد پیش‌بینی شده. قرار است کمتر از نرخ تورم باشد تا فشار اقتصادی زیادی به مردم و کشور وارد نشود. نخعی‌راد تأکید کرد که هرگونه تصمیم برای افزایش قیمت بنزین باید از مجلس شورای اسلامی مجوز دریافت کند و هیچ‌گونه تغییری بدون رعایت قوانین و مقررات صورت نخواهد گرفت.

حفظ تعادل اقتصادی و جلوگیری از فشار تورمی

به گفته نخعی‌راد، هدف از این افزایش قیمت، مدیریت هزینه‌ها در شرایط اقتصادی کنونی است، بدون اینکه تأثیرات سنگینی بر معیشت مردم داشته باشد. وی خاطرنشان کرد که این افزایش به شکلی برنامه‌ریزی شده است که تأثیرات تورمی آن بر اقتصاد کشور به حداقل برسد و مردم نیز دچار فشار زیادی نشوند.

ضرورت اعتماد به تصمیمات قانونی مجلس

نخعی‌راد از مردم خواست که به شایعات پیرامون افزایش قیمت بنزین توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس شورای اسلامی اعتماد کنند. او تأکید کرد که مجلس تمام تلاش خود را برای حفظ ثبات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد کرد. همچنین، نخعی‌راد با اطمینان خاطر اعلام کرد که هیچ افزایش قیمتی برای بنزین در سال جاری نخواهد داشت و این موضوع برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

برچسب ها :بنزین ، قیمت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.