کد خبر : 16628
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 21:40

مسئول ارشد حماس:

حماس:اسیرانی که از اسرائیلی‌ها گرفتیم، برای آزادسازی همه زندانیان فلسطینی‌ کافی است

حماس:اسیرانی که از اسرائیلی‌ها گرفتیم، برای آزادسازی همه زندانیان فلسطینی‌ کافی است
«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم درگیری‌ها میان اشغالگران اسرائیلی و نیروهای مقاومت قسام در سدیریوت واقع در شمال غزه، اظهار داشت

به گزارش اطلاع با ما ، «صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به تداوم درگیری‌ها میان اشغالگران اسرائیلی و نیروهای مقاومت قسام در سدیریوت واقع در شمال غزه، اظهار داشت: ما تا دستیابی به آزادی‌مان به مبارزه ادامه خواهیم داد.

به گزارش شفقنا، الجزیره نوشت: العاروری با بیان اینکه ما مردمی هستیم که حق زندگی آزادانه و رهایی از اشغالگری و حفاظت از حرمت مقدسات‌مان را داریم، تصریح کرد:مقاومت فلسطین و گردان‌های قسام در برابر هتک حرمت به مقدسات‌مان ساکت نخواهیم نشست.

وی با بیان اینکه دولت اشغالگر هر روز برای تعدی به اسرای فلسطینی اجتماعی برگزار می‌کند، اظهار داشت: ما نخواهیم پذیرفت، محاصره غزه و باقی ماندن اسرای‌مان در زندان‌های اسرائیل تداوم یابد. کشته و زخمی‌های بسیاری از جانب صهیونیست‌ها وجود دارد، نبرد همچنان در اوج خود قرار دارد و اسرای‌مان در زندان در آستانه آزادی خود قرار دارند.

حماس

این مقام حماس با بیان اینکه ما شمار زیادی از اسرای اسرائیلی از جمله افسران ارشد را در اختیار داریم، گفت: آنچه در دست داریم، همه اسرای‌مان در زندان‌های اشغالگران را آزاد خواهد کرد.

العاروری با اشاره به اینکه ارتش اسرائیل آماده حمله به نوار غزه و کرانه باختری می‌شد، گفت: اگر دشمن خواهان تشدید تنش باشد، ما کامل و تا آخرین درجه آماده رویارویی هستیم.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه همه احتمالات قابل پیش‌بینی است و ما آماده هرگونه حمله‌ای به غزه هستیم، گفت: ما آماده بدترین احتمالات از جمله ورود زمینی دشمن هستیم، این اقدم دشمن، بهترین سناریو برای مقاومت خواهد بود، ما گزینه‌ای به جز ادامه این نبرد نداریم، دشمن پس از این، در امان نخواهد بود و ما در هر مکانی، دشمن را غافلگیر خواهیم کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.