کد خبر : 142173
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 11:12

اسرائیل تنها تر از همیشه!

اسرائیل تنها تر از همیشه!
رونن برگمن روزنامه‌نگار و نویسنده اسرائیلی می گوید اسرائیل متوجه است اگر قصد حمله به خاک ایران را داشته باشد باید به تنهایی اینکارا انجام دهد.

به گزارش اطلاع با ما، رونن برگمن روزنامه‌نگار و نویسنده اسرائیلی می گوید اسرائیل متوجه است اگر قصد حمله به خاک ایران را داشته باشد باید به تنهایی اینکارا انجام دهد.

رونن برگمن در نشریه نیوریوک تایمز می‌نویسد: برای سال‌ها، اسرائیل و ایران از رویارویی مستقیم باید یکدیگر اجتناب می‌کردند.

اسرائیل مخفیانه به منافع تهران حمله می‌برد و مقامات ایران را بدون قبول مسئولیت ترور می‌کرد. و ایران متحدان خود را تشویق میکرد تا به اسرائیل حمله کنند در حالی که به ندرت خودش در این کار شرکت می‌کرد.

اکنون، به نظر می رسد دو کشور آماده قبول خطر یک درگیری مستقیم، طولانی مدت و فوق العاده پرهزینه هستند.

مقامات اسرائیلی به همتایان آمریکایی خود گفته‌اند که واکنش کافی در ماه آوریل (حمله به رادار سامانه S-300 در اصفهان) از خود نشان نداده و احساس می کنند که با گوش دادن به اصرار کاخ سفید در آن زمان برای انجام ندادن یک حمله تلافی جویانه بزرگ، اشتباه کرده اند.

رونن برگمن می‌گوید ماهیت حمله احتمالی اسرائیل ممکن است حتی تا بعد از تعطیلات سال نو یهودیان (روش هشانا) یعنی تا غروب روز جمعه مشخص نشود.

برچسب ها :اسرائیل ، رونن برگمن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.