کد خبر : 134815
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 21:22

استراتژی هوشمندانه هریس برای از بین بردن تسلط ترامپ

استراتژی هوشمندانه هریس برای از بین بردن تسلط ترامپ
در یک مناظره تلویزیونی پرتنش، کامالا هریس موفق شد بر دونالد ترامپ غلبه کند. هریس با تلاش برای از دست دادن خونسردی ترامپ، توانست او را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش اطلاع با ما ، در یک مناظره تلویزیونی پرتنش، کامالا هریس موفق شد بر دونالد ترامپ غلبه کند. هریس با تلاش برای از دست دادن خونسردی ترامپ، توانست او را تحت فشار قرار دهد. ترامپ بارها با عصبانیت واکنش نشان داد، ادعاهای بی‌پایه را تکرار کرد و در پیگیری پیام اصلی خود ناتوان بود. هریس نقاط ضعف او از جمله ورشکستگی‌های گذشته و مواضع او در مسائل کلیدی را هدف قرار داد و با خونسردی کامل رفتار کرد.

در طول مناظره، ترامپ قادر به کنترل واکنش‌های خود نبود. او سخنرانی‌های طولانی و گسسته ایراد کرد و اظهارات جنجالی از جمله درباره انتخابات 2020 داشت. او حتی از گفتن نام هریس خودداری کرد که نشان‌دهنده ناتوانی او در حفظ آرامش در شرایط فشار بود، در حالی که هریس با خونسردی به مخاطبان خطاب می‌کرد.

استراتژی هریس برنامه‌ریزی شده و موثر بود. او مناظره را به نفع خود هدایت کرد و از واکنش‌های ترامپ علیه خودش استفاده کرد. این مناظره ممکن است تردیدها درباره توانایی ترامپ در مقابله با شرایط دشوار را تقویت کرده باشد. عملکرد هریس همچنین ممکن است تصور او به عنوان فردی ناآماده را تغییر داده باشد و توانایی او در مواجهه مستقیم با ترامپ در برابر مخاطبان گسترده را نشان داده باشد

برچسب ها :ترامپ ، هریس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.