کد خبر : 58897
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 14:54

ادعای شبکه آمریکایی: واشنگتن به‌دنبال تماس غیرمستقیم با تهران

ادعای شبکه آمریکایی: واشنگتن به‌دنبال تماس غیرمستقیم با تهران
سی‌‌‌ان‌‌‌ان به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا مدعی شد، برقراری تماس غیرمستقیم با ایران برای جلوگیری از درگیری گسترده‌‌‌تر در خاورمیانه، محور اصلی سفر آنتونی بلینکن، به منطقه در چند روز آینده خواهد بود.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از عصر ایران، سی‌‌‌ان‌‌‌ان به نقل از یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا مدعی شد، برقراری تماس غیرمستقیم با ایران برای جلوگیری از درگیری گسترده‌‌‌تر در خاورمیانه، محور اصلی سفر آنتونی بلینکن، به منطقه در چند روز آینده خواهد بود.
مقامات آمریکایی مدعی هستند از طریق کانال‌‌‌های غیرمستقیم به ایران گفته‌‌‌اند که حملات گروه‌‌‌های مورد حمایتش علیه مواضع آمریکا در منطقه باید متوقف شود و ایالات متحده در صورت لزوم از خود دفاع خواهد کرد.

واشنگتن: به هیچ وجه در انفجار کرمان نقش نداریم

ایالات متحده تاکنون از طریق حمله به نیروها و زیرساخت‌‌‌ها در عراق و سوریه و هدف قرار دادن موشک‌‌‌ها و پهپادهای شلیک شده توسط انصارالله یمن به حملات علیه مواضع خود پاسخ داده است.
آنتونی بلینکن که سفر منطقه‌‌‌ای خود را با هدف کنترل تنش‌ها از روز جمعه آغاز کرده است، به ترکیه، اردن، قطر، عربستان، امارات، مصر و سرزمین‌‌‌های اشغالی فلسطین خواهد رفت./دنیای اقتصاد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.