کد خبر : 137439
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 22:27

ادعای الجزیره: ۲۰نفر در جلسه فرماندهان رضوان حضور داشتند

ادعای الجزیره: ۲۰نفر در جلسه فرماندهان رضوان حضور داشتند
الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی نوشت: حمله هوایی اسرائیل به ضاحیه، کمیته فرماندهی رضوان وابسته به حزب‌الله را هدف قرار داده است.

به گزارش اطلاع با ما  به نقل از انتخاب، بر اساس خبر الجزیره، بیش از ۲۰ نفر از فرماندهان نیروی رضوان در جلسه هدف قرار گرفته شده حضور داشتند.

این رسانه می‌گوید حمله با ۴ موشک انجام شد که منجر به فروریختن ساختمان تا طبقه دوم زیرزمین شد. حمله هوایی محل خودرو‌های ساختمان را هدف قرار داد و با نفوذ به آن به طبقه دوم زیرزمین رسید

بر این اساس تعدادی از فرماندهان نیروی رضوان در پی حمله هوایی به آن‌ها زخمی شدند، اما سرنوشت ابراهیم عقیل، از فرماندهان حزب_الله، تاکنون نامعلوم است.

در همین حال گالانت وزیر دفاع اسرائیل گفته است اقدامات مرحله جدید تا تحقق هدف ما که بازگشت امن ساکنان شمال به خانه‌هایشان است، ادامه خواهد داشت.

همچنین به گزارش سی‌ان‌ان، نمایندگی اسرائیل در سازمان ملل اعلام کرده است که به شورای امنیت اطلاع خواهیم داد که پنجره دیپلماسی برای حل مناقشه با لبنان بسته شده است.

فایننشال تایمز هم به نقل از سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا نوشت: ما نمی‌خواهیم شاهد تشدید یا جبهه دومی در این جنگ باشیم.

همچنین روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت به نقل از یک مقام اسرائیلی نوشت که ما در مرحله جدیدی از جنگ هستیم. به تعقیب حزب‌الله ادامه می‌دهیم و همه گزینه‌ها روی میز است.

برچسب ها :الجزیره ، رضوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.