کد خبر : 97802
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 10:28

ابیگیل (2024): داستانی مدرن از خون‌آشام‌ها با بازخوردهای مثبت منتقدان

ابیگیل (2024): داستانی مدرن از خون‌آشام‌ها با بازخوردهای مثبت منتقدان
فیلم "ابیگیل" (Abigail) یک اثر ترسناک خون‌آشامی آمریکایی است که در سال 2024 به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت منتشر شد.

خلاصه داستان

به گزارش اطلاع با ما  فیلم “ابیگیل” (Abigail) یک اثر ترسناک خون‌آشامی آمریکایی است که در سال 2024 به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت منتشر شد. فیلمنامه این فیلم توسط استیون شیلدز و گای بوسیک نوشته شده و بر اساس بازسازی فیلم کلاسیک “دختر دراکولا” محصول 1936 ساخته شده است. داستان فیلم حول گروهی از آدم‌ربایان می‌چرخد که دختر یک شخصیت قدرتمند را می‌دزدند و باید از او مراقبت کنند، تا اینکه ابیگیل ماهیت واقعی خود را به عنوان یک کودک خون‌آشام آشکار می‌کند و آنها را یکی یکی شکار می‌کند.

تولید و انتشار

در آوریل 2023، رادیو سایلنس پروداکشنز اعلام کرد که در حال ساخت یک فیلم دلهره‌آور هیولایی برای یونیورسال پیکچرز است. مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت به عنوان کارگردان به این پروژه پیوستند و چاد ویللا در کنار ویلیام شراک، پل نینشتاین و جیمز وندربیلت تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند. این پروژه به عنوان اقتباسی مدرن از یکی از شخصیت‌های کلاسیک یونیورسال معرفی شد و به عنوان «برخوردی منحصر به فرد از داستان افسانه‌ای هیولا» توصیف شد. پس از انتشار قسمت پنجم و ششم “جیغ”، این فیلم به عنوان پروژه بعدی کارگردانان انتخاب شد.

نقدها و بازخوردها

فیلم “ابیگیل” در وبسایت راتن تومیتوز با 83 درصد امتیاز مثبت از 178 بررسی منتقدان، میانگین امتیاز 6.8/10 را کسب کرده است. اجماع منتقدان این وبسایت چنین می‌نویسد: «ابیگیل در حالی که عناصر مورد اعتماد سبک خون‌آشام را با شکوفایی باله‌ای به ارمغان می‌آورد، در یک پیرامون آشنا با بازیگران خوب و سبک شیک خود می‌رقصد.» همچنین، این فیلم در متاکریتیک امتیاز 62 از 100 را بر اساس 37 نظر منتقدان دریافت کرده که نشان‌گر «نقدهای عموماً مطلوب» است. تماشاگران نیز در نظرسنجی سینماسکور به فیلم نمره متوسط “B” را در مقیاس A+ تا F دادند.

“آرکادیا”: فیلمی اکشن ترسناک با بازی نیکلاس کیج و جیدن مارتل

نتیجه‌گیری

فیلم “ابیگیل” با ترکیب عناصر کلاسیک و مدرن خون‌آشامانه، توانسته است توجه منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کند. این فیلم با بازیگران خوب، سبک شیک و داستانی جذاب، تجربه‌ای منحصر به فرد از داستان‌های هیولایی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.