کد خبر : 121098
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1403 - 13:38

آیا پشیمانی بازیگران مهاجرت‌ کرده را باور کنیم ؟!؟

آیا پشیمانی بازیگران مهاجرت‌ کرده را باور کنیم ؟!؟
بازیگرانی که فرار کردند یا مهاجرت، اکثر آنها این روزها ابراز پشیمانی می‌کنند. البته برخی هم سعی می‌کنند شیرینی‌هایی را به تظاهر در صفحه‌ مجازی‌شان منتشر کنند تا به گونه‌ای اصطلاحاً جلویِ فالوورهایشان کم نیاورند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش اطلاع با ما  پشیمانی بازیگران مهاجرت‌ کرده- بازیگرانی که فرار کردند یا مهاجرت، اکثر آنها این روزها ابراز پشیمانی می‌کنند. البته برخی هم سعی می‌کنند شیرینی‌هایی را به تظاهر در صفحه‌ مجازی‌شان منتشر کنند تا به گونه‌ای اصطلاحاً جلویِ فالوورهایشان کم نیاورند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

پرستو صالحی در آخرین ویدئوی خود می‌گوید: «من چند ماه است به همراه مادرم برای برگشتم به ایران از طریق خانه سینما درخواست دادم و نمی‌دانم چطور برخورد می‌شود. دلایل زیادی برای برگشت دارم که یکی آن دلایل مادرم است. او به لحاظ فیزیکی در شرایط نبوده که او را به یک کشور دیگری بیاورم و این کار اشتباه بزرگی بود از من سر زد. چه به لحاظ روحی آسیب دید و چه به لحاظ جسمی. یکی دیگر از دلایلی که دارم این است که از لحاظ مالی دچار مشکل شدم و فکر می‌کنم در کشور عزت و احترام بهتری خواهم داشت.»

این صحبت‌ها را به گونه‌ای دیگر بقیه مهاجرت‌کننده‌ها هم مطرح کرده‌اند اما برخی از آنها هراس آن را دارند اگر حرفی بزنند جایگاه اپوزیسیونی که اصطلاحاً برای خودشان درست کرده‌اند را خراب کنند. آنها هم پشیمان‌اند و از اعلامِ آن فقط طفره می‌روند.دیری نخواهد شد آنها هم این پشیمانی را اعلام کنند.

برچسب ها :بازیگر ، مهاجرت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.