کد خبر : 95686
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 15:14

زنگ خطر!

آیا به لیست های انتخاباتی صددرصد اعتماد کنیم؟

آیا به لیست های انتخاباتی صددرصد اعتماد کنیم؟
لیست برخی مدعیان انقلابیگری برای شهر تهران منتشر شد و متاسفانه کاندیداهایی که مروج سند 2030 و تفکر اقتصاد لیبرال هستند، در این لیست دیده می‌شوند.

به گزارش اطلاع با ما، لیست برخی مدعیان انقلابیگری برای شهر تهران منتشر شد و متاسفانه کاندیداهایی که مروج سند 2030 و تفکر اقتصاد لیبرال هستند، در این لیست دیده می‌شوند.

یکی از کاندیداها از اقتصاددانانی است که معتقد به رهاسازی بازار و عدم دخالت دولت در بازار بوده و در یک برنامه تلویزیونی صراحتا گفتند که قیمت بنزین باید ۵۰ هزار تومان شود.

شخص دیگری نیز به صراحت از لزوم اجرای اهداف هفده‌گانه سند 2030 در کشور صحبت کرده‌اند و هیچ ابایی از ابراز عقیده خود نداشته‌اند.

شخص دیگری که در برخی لیست ها قرار گرفته سابقه حمایت از نظام بانکداری ربوی و تلاش برای تصویب قوانین شبهه دار در حوزه بانکداری ربوی را در پرونده خود دارد.

تعجب بنده از کسانی است که در مذمت سند 2030 سخنرانی‌ها کرده و حالا افرادی که دقیقا مروج این سند در بخش‌های مختلف هستند را در لیست خود جای می‌دهند.

این اصلا نشانه‌ی خوبی نیست و برای ما یک زنگ خطر است که به هیچ عنوان فریب لیست‌های کذایی سیاسی را نخوریم و حتما به سوابق و مواضع افراد دقت کنیم نه لیستی که آنها را معرفی کرده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.