کد خبر : 54929
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1402 - 21:59

آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای رقابت‌های بین‌المللی با انجام اردوها و مسابقات انتخابی

آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای رقابت‌های بین‌المللی با انجام اردوها و مسابقات انتخابی
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با انجام دو اردوی پیشین در نور و نوشهر، حالا به استارت رسمی اردوهای جدید خود با حضور ورزشکاران برتر و عنوان‌داران مسابقات کشوری پرداخته است.

به گزارش اطلاع با ما ،  تیم ملی کشتی فرنگی ایران با انجام دو اردوی پیشین در نور و نوشهر، حالا به استارت رسمی اردوهای جدید خود با حضور ورزشکاران برتر و عنوان‌داران مسابقات کشوری پرداخته است. این اردوها ممکن است، همانند دو اردوی قبلی، در استان مازندران برگزار شوند.

همچنین، اطلاعات درباره مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته فرنگی که در سالن حیدریان قم برگزار شده، نشان می‌دهد که مرحله اول انتخابی تیم ملی در این رقابت‌ها برگزار شده و این احتمال وجود دارد که از بین این مسابقات ورزشکارانی برای نمایندگی در مسابقات بین‌المللی انتخاب شوند.

۳ انتخاب متفاوت در ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد برای ۳ مسابقه متوالی بهاری

همچنین، اردوی آزادکاران با هدایت محسن کاوه نشان از فعالیت‌های پس از مسابقات کشوری دارد، و تمرینات تیم در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است. این اردو با هدف آماده‌سازی تیم برای رقابت‌های آینده انجام می‌شود.

اطلاعات اخیر هم اشاره دارد که دور جدید تمرینات تیم تحت هدایت محسن کاوه از دهم دی ماه در تهران آغاز شده و اردوی بعدی به احتمال زیاد مرتبط با اعزام به مسابقات بین‌المللی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.