کد خبر : 126872
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 مرداد 1403 - 22:10

آغاز راند جدید شعبده‌بازی آمریکا در منطقه

آغاز راند جدید شعبده‌بازی آمریکا در منطقه
کل شرط‌بندی آمریکایی‌ها بر مذاکرات فردای دوحه است تا یا با توافقی صوری از شدت پاسخ مقاومت بکاهند یا آن را به تعویق اندازند و یا به بهانه خرید وقت، جبهه حمایت از اسرائیل را بیش از پیش تقویت کنند.

به گزارش اطلاع با ما آغاز راند جدید شعبده‌بازی آمریکا-کل شرط‌بندی آمریکایی‌ها بر مذاکرات فردای دوحه است تا یا با توافقی صوری از شدت پاسخ مقاومت بکاهند یا آن را به تعویق اندازند و یا به بهانه خرید وقت، جبهه حمایت از اسرائیل را بیش از پیش تقویت کنند.

آمریکایی‌ها با همکاری مصر در ساعات اخیر دو اقدام مزورانه انجام داده‌اند:

اول، فرستاده‌های آنها به منطقه یعنی هوخشتاین و مک گورک هنوز مذاکرات آغاز نشده، توافق را قطعی می‌دانند! و قصد فروش آن را به قیمت عقب‌نشینی مقاومت دارند‌. این در حالی است که چنین وعده‌هایی از سوی واشینگتن بارها و بارها تکرار شده که در نهایت نه تنها شاهد هیچ توافقی نبودیم بلکه شدت جنایت و حمایت از جنایت دوچندان شده است.

دوم، ایده اصلی آمریکایی‌ها و مصر در مذاکرات فردا این است که حتی اگر شده صرفا مرحله اول آتش‌بس که ۶ ماه است را قطعی کنند با این امید که آتش‌بس ۶ ماهه می‌تواند زمینه آتش‌بس کامل را فراهم آورد‌. هدف اصلی این طرح نیز، توقف جبهه‌های پشتیبانی به هر قیمت است.

برچسب ها :آمریکا ، توافق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.