کد خبر : 52420
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 21:32

آغاز ثبت‌نام جشنواره فیلم فجر ،هنر جهانی در آغاز یک رویداد فرهنگی بزرگ

آغاز ثبت‌نام جشنواره فیلم فجر ،هنر جهانی در آغاز یک رویداد فرهنگی بزرگ
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، در جلسه هفتگی هیئت دولت اعلام کرد که ثبت‌نام بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر آغاز شده و ۶۲۱ فیلم از ۸۷ کشور در این بخش ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش اطلاع با ما ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی، در جلسه هفتگی هیئت دولت اعلام کرد که ثبت‌نام بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر آغاز شده و ۶۲۱ فیلم از ۸۷ کشور در این بخش ثبت نام کرده‌اند. همچنین اشاره کرد که در حوزه آثار تجسمی تاکنون ۱۰۰۷۶ اثر ثبت شده است. وی اعلام کرد که پس از چندین سال وقفه، جشنواره مطبوعات کشور را بعد از دهه فجر برگزار خواهند کرد.

دربارهٔ تغییرات در فضای تئاتر شهر تهران اظهاراتی کرد و به ایجاد یک فضای اختصاصی در محل تئاتر شهر تهران اشاره کرد. این اقدام اهمیت بیشتری برای هنرمندان دارد و برآورده کردن یک مطالبه بیش از ۳۰ سالهٔ اصحاب تئاتر است. همچنین با اشاره به بازطراحی مهندسی در حوزه تئاتر شهر، امکان ایجاد رضایت مندی بیشتر برای هنرمندان را ممکن کرده و یک مجموعه جدید برای اجرای سریعتر تئاترها در حال آماده‌سازی است. این اقدام را وی به عنوان یک اتفاق مبارک برای حوزه هنر در کشور توصیف کرد.

سازمان سینمایی ۱۷ فیلم برای جشنواره فجر آماده کرده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.