کد خبر : 74210
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 22:59

آشوب در بهشت (Mayhem) 2023: هیجان و اکشن در دنیای تیراندازی و مبارزه

آشوب در بهشت (Mayhem) 2023: هیجان و اکشن در دنیای تیراندازی و مبارزه
این فیلم، با کارگردانی و نویسندگی خاویر جنس، یک ترکیب هیجان‌انگیز از اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از مهم‌ترین اثار سینمایی فرانسه به روی پرده سینما رفته است.

به گزارش اطلاع با ما این فیلم، با کارگردانی و نویسندگی خاویر جنس، یک ترکیب هیجان‌انگیز از اکشن و ترسناک است که در سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از مهم‌ترین اثار سینمایی فرانسه به روی پرده سینما رفته است. با بازیگرانی همچون نسیم لیز، لورین نونای، اولیویه گورمه و…، این فیلم داستانی پر از اکشن و تنش است که توانسته است با موسیقی متنی شگفت‌انگیز از ژان پیر تیب، تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز را برای تماشاگران ایجاد کند.

در داستان فیلم، یک زندانی نمونه به نام سم، پس از مرخصی، با تراژدی‌ای مواجه می‌شود که سایه گذشته‌ی تاریکش را دوباره زنده می‌کند. او مجبور به فرار می‌شود و زندگی جدیدی را در تایلند آغاز می‌کند. اما زمانی که یک خلافکار محلی او را به دنیای جرم و جنایت بازمی‌گرداند، همه چیز دستخوش تغییر می‌شود و سم باید برای زنده ماندن و آزادی خود، با مافیای جنایتکار بومی مبارزه کند.

با حضور بازیگران برجسته مانند نسیم لیز و الیویه گورمه، این فیلم توانسته است با ترکیبی از اکشن، ترسناک و هیجان، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای تماشاگران فراهم کند. از زاویه فنی و تولیدی نیز، موسیقی متن اثر توسط ژان پیر تیب، به افزایش جذابیت و هیجان فیلم کمک بزرگی کرده است. به طور کلی، آشوب در بهشت یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین اثار سال ۲۰۲۴ است که با اکران در سینماها و انتشار از طریق سرویس‌های استریم برجسته، توانسته است جایگاه خود را در صنعت سینما به دست آورد.

فیلم سینمایی لانه، زندگی در سایه خطرات بیولوژیکی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.