کد خبر : 121858
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 21:05

آسیب‌ پذیری پدافند و اهمیت آفند در مقابله با تهدیدات: بررسی حملات اخیر و نقش بازدارندگی

آسیب‌ پذیری پدافند و اهمیت آفند در مقابله با تهدیدات: بررسی حملات اخیر و نقش بازدارندگی
قوی ترین سامانه های امنیتی، راداری و پدافندی در دنیا، نوعا آسیب پذیر هستند و احتمال رخنه در آنها همواره وجود دارد. دم دستی ترین و ساده ترینش (تازه بدون دخالت خارجی)، همین شلیک دو هفته قبل به ترامپ که از بیخ گوش او گذشت.

به گزارش اطلاع با ما آسیب‌ پذیری پدافند و اهمیت آفند- محمد ایمانی: قوی ترین سامانه های امنیتی، راداری و پدافندی در دنیا، نوعا آسیب پذیر هستند و احتمال رخنه در آنها همواره وجود دارد. دم دستی ترین و ساده ترینش (تازه بدون دخالت خارجی)، همین شلیک دو هفته قبل به ترامپ که از بیخ گوش او گذشت.

پدافند چند لایه آمریکا و اسرائیل (و ناتو) در همین چند سال گذشته به ویژه ماه های اخیر نتوانسته اند از عهده حملات ایران به پایگاه های عین الاسد و نواتیم و سلسله حملات موشکی و پهپادی مقاومت یمن و لبنان و عراق و فلسطین برآیند؛

این در حالی است که اسکات ریتر افسر سابق پنتاگون، درباره حمله عملیات پنج ماه قبل ایران به عمق رژیم صهیونیستی گفت: “موشک های ایران، دو پایگاه نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. بهترین رادار جاسوسی دنیا که با پیشرفته ترین پدافند ضد موشکی کار می کند، در مقابل حمله ناتوان بود. پایگاه نواتیم، حفاظت شده ترین نقطه زمین در برابر حملات موشکی و حتی محافظت شده تر از کاخ سفید و کاخ کرملین است. ایران، آنجا را درهم کوبید و به همه از جمله آمریکایی ها ثابت کرد که هیچ دفاعی در برابر موشک های ایرانی وجود ندارد. این، یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ بود”.

مهم ترین کار در بازدارندگی، یافتن و بستن آسیب های پدافندی و رخنه های امنیتی نیست، که در جای خود، بسیار هم ضروری است؛ بلکه آفند است؛ زدن زدن ضربات دردناک و پر هزینه به دشمنان؛
به گونه ای که هر گاه ذهن شان به سمت طراحی ضربه امنیتی و تروریستی رفت، پیشاپیش، آن خاطرات درباره توانمندی و اراده خلل ناپذیر شما برای زدن ضربات دردناک، جلوی چشم شان بیاید و از همان اتاق های طراحی و عملیات، پشیمان شان کند.

… این بار باید مجازاتی متفاوت و بی سابقه برای اسرائیل و پشتیبان آمریکایی اش در نظر گرفت. مجازاتی که به ویژه صهیونیست ها را تا ماه ها عزادار کند.

 

برچسب ها :پدافند ، تهدید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.