کد خبر : 124709
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 12:13

آسمان امن ایران: تقویت سامانه‌های پدافندی و جنگ الکترونیک برای مقابله با تهدیدات

آسمان امن ایران: تقویت سامانه‌های پدافندی و جنگ الکترونیک برای مقابله با تهدیدات
نه تنها سامانه‌های پدافندی، بلکه بهترین و به روزترین سامانه‌های جنگ الکترونیک در کنار حضور بهترین و کارکشته‌ترین متخصصان از کشورهای دوست تلاش کرده‌اند تا با هم افزایی با نیروهای متخصص و افسران دلسوز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء پایتخت کشور را چنان امن کنند که باعث بهت و حیرت و تعجب دشمن شده است.

به گزارش اطلاع با ما آسمان امن ایران-کریم جعفری: نه تنها سامانه‌های پدافندی، بلکه بهترین و به روزترین سامانه‌های جنگ الکترونیک در کنار حضور بهترین و کارکشته‌ترین متخصصان از کشورهای دوست تلاش کرده‌اند تا با هم افزایی با نیروهای متخصص و افسران دلسوز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء پایتخت کشور را چنان امن کنند که باعث بهت و حیرت و تعجب دشمن شده است. اینکه چه آمده و چه نصب شده و چه چیزی در حال نصب شدن است بماند، ایران خودش را برای سخت‌ترین و ناممکن‌ترین سناریوها آماده کرده است.

البته این فقط مربوط به پایتخت نیست، دیگر شهرها و مراکز جمعیتی، صنعتی و راهبردی کشور نیز در حوزه پدافند موشکی و جنگ الکترونیک تقویت شده‌اند و ده‌ها گردان انواع و اقسام سامانه‌های پدافندی و جنگال در کشور گسترش پیدا کرده است که برخی از آنها شاید چند هفته است عملیاتی شده‌ و حتی هنوز معرفی هم نشده‌اند. مردم ایران خیالشان راحت باشد، آسمان ایران امن است و آن روزگار که آسمان کشور با پرواز جنگنده‌های بعثی آلوده می‌شد سپری شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.