کد خبر : 94438
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 23:11

“آرکادیا”: فیلمی اکشن ترسناک با بازی نیکلاس کیج و جیدن مارتل

“آرکادیا”: فیلمی اکشن ترسناک با بازی نیکلاس کیج و جیدن مارتل
فیلم "آرکادیا" یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی است که در سال 2024 به کارگردانی بن بروئر ساخته شده است. این فیلم در دنیایی آینده‌نگر ویران شده روایت می‌شود، جایی که پدری به همراه دو پسر نوجوان دوقلویش در یک مزرعه دورافتاده زندگی می‌کنند و در معرض حملات موجودات وحشی قرار می‌گیرند. بازیگران اصلی این فیلم شامل نیکلاس کیج، جیدن مارتل، ماکسول جنکینز و سدی سوورال می‌باشد.

به گزارش اطلاع با ما، فیلم Arcadian محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ترسناک می‌باشد و به کارگردانی Benjamin Brewer در سال 2024 ساخته شده است. در فیلم آرکادیا بازیگرانی چون Jaeden Martell، Maxwell Jenkins، Nicolas Cage، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

Arcadian یا آرکادیا یک فیلم اکشن ترسناک آمریکایی است . فیلم Arcadian در سال 2024 به کارگردانی بن بروئر و بر اساس فیلمنامه ای از مایکل نیلون ساخته شده است. این فیلم در 11 مارس 2024 در جشنواره South by Southwest پخش شد و سپس در 12 آوریل 2024 در ایالات متحده توسط RLJE Films منتشر شد.

“آرکادیا” در دنیایی آینده‌نگر ویران شده رخ می‌دهد، جایی که پل، یک پدر به همراه دو پسر نوجوان دوقلویش به نام‌های جوزف و توماس، در یک مزرعه دورافتاده زندگی می‌کنند. آنها در معرض حملات موجودات وحشی و خطرناکی قرار می‌گیرند که زندگی آن‌ها را تهدید می‌کند. حالا پل و پسرانش باید برای زنده ماندن و پیدا کردن راهی برای مقابله با این تهدیدات، تلاش کنند.

هیچ کس تو را نجات نخواهد داد، داستانی ترسناک دختری با ورود مهمان های ناخوانده به خانه‌

بازیگران Arcadian

نیکلاس کیج در نقش پل: بازیگری که شخصیت پدری قوی و مسئول را بازی می‌کند که در مواجهه با خطرات، تصمیمات دشواری را می‌پذیرد.
جیدن مارتل در نقش جوزف: بازیگری که شخصیت پسر نوجوانی را ایفا می‌کند که در مقابل تهدیدات، به دنبال حفظ امنیت خانوادگی خود است.
ماکسول جنکینز در نقش توماس: بازیگری که شخصیت دیگری از پسران نوجوان پل است، که در مقابل موجودات وحشی، شجاعانه عمل می‌کند.
سدی سوورال در نقش شارلوت: بازیگری که شخصیت مهمی از جامعه اطراف مزرعه را ایفا می‌کند و در ایجاد تعادل و استحکام جامعه نقش دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.