انحصار تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ بدون مجوز باشگاه‌ها

انحصار تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ بدون مجوز باشگاه‌ها

به گزارش اطلاع با ما  فدراسیون فوتبال ایران دستورالعملی برای انحصاری کردن تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ و اجباری کردن قراردادهای تجاری آن برای باشگاه‌ها صادر کرده است. این روش در سایر لیگ‌های معتبر جهانی مرسوم نیست و مدیریت تبلیغات محیطی معمولاً به صورت قانونی و توافقی انجام می‌شود. سه روش متداول برای مدیریت

نقطه نزاع انتخابات شکل گرفت

نقطه نزاع انتخابات شکل گرفت

مناظره چهارم به مناظره واقعی نزدیک شد و در هر دو هدف مناظره متفاوت از سه مناظره قبل بود. یعنی اولا ظرفیت تولید هیجان اجتماعی داشت و ثانیا نقطه نزاع انتخابات را مشخص تر کرد.؛
بررسی احتمال آشوب در تمام محور مقاومت همزمان با حمله اسرائیل به لبنان

بررسی احتمال آشوب در تمام محور مقاومت همزمان با حمله اسرائیل به لبنان

اسرائیل اگر بخواهد به لبنان حمله کند مطلوب ترین و محتمل ترین سناریو فعال کردن شورشها و جنگ داخلی در تمام محور مقاومت است. لبنان، سوریه، عراق، یمن و ایران و در تمام این کشورها نیروی نزدیک به آمریکا و غرب را دارد.؛
بی‌ اعتمادی به آمریکا: فارن پالیسی از سابقه‌ی بدعهدی واشنگتن می‌گوید

بی‌ اعتمادی به آمریکا: فارن پالیسی از سابقه‌ی بدعهدی واشنگتن می‌گوید

نشریه آمریکایی فارن پالیسی در سال ۲۰۱۸ و در مقاله‌ای درباره بی‌اعتمادی نسبت به آمریکا اینگونه نوشت:حتی قبل از اینکه دونالد(ترامپ) فریبکار ظاهر شود، ایالات متحده سابقه بسیار خوبی در زیر پا گذاشتن وعده ها و تعهدات به دست آورده بود.؛