انحصار تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ بدون مجوز باشگاه‌ها

انحصار تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ بدون مجوز باشگاه‌ها

به گزارش اطلاع با ما  فدراسیون فوتبال ایران دستورالعملی برای انحصاری کردن تبلیغات محیطی در دست سازمان لیگ و اجباری کردن قراردادهای تجاری آن برای باشگاه‌ها صادر کرده است. این روش در سایر لیگ‌های معتبر جهانی مرسوم نیست و مدیریت تبلیغات محیطی معمولاً به صورت قانونی و توافقی انجام می‌شود. سه روش متداول برای مدیریت

نقطه نزاع انتخابات شکل گرفت

نقطه نزاع انتخابات شکل گرفت

مناظره چهارم به مناظره واقعی نزدیک شد و در هر دو هدف مناظره متفاوت از سه مناظره قبل بود. یعنی اولا ظرفیت تولید هیجان اجتماعی داشت و ثانیا نقطه نزاع انتخابات را مشخص تر کرد.؛